کتابخانه مرکزی
کد : 46619-50426      تاریخ انتشار : ۱۴۰۲ يکشنبه ۹ مهر تعداد بازدید : 110

اخبار | ارتقا کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به درجه سه ستاره

ارتقا کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به درجه سه ستاره
ارتقا کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به درجه سه ستاره

به گزارش روابط عمومی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دبیر کل کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ارتقا کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه از درجه یک ستاره در سال ۱۴۰۰ به درجه سه ستاره در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
 دکتر محمد پورفریدونی تصریح کرد: ارزشیابی سالانه کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پایان هر سال توسط کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت بر اساس میزان فعالیت کمیته‌ها و شاخص‌های مشخصی انجام می‌گیرد که برخی از این شاخص ها عبارتند از تعداد مقالات، تعداد طرح های تحقیقاتی، تعداد دوره های آموزشی و کارگاه های برگزار شده است.
وی افزود: با توجه به سیاست کلان شورای سیاستگذاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی کشوری، جهت کیفی‌‌سازی ارزشیابی کمیته‌ها، امتیاز کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی به صورت یک ستاره تا پنج تعریف می‌گردد.
دکتر پورفریدونی بیان کرد: با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه دانشجویان عضو کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و اجرای فعالیت‌های موثر علمی و نیز ارتقا شاخص‌های پژوهشی، این کمیته از درجه یک ستاره در سال ۱۴۰۰ به درجه سه ستاره در سال ۱۴۰۱ ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: بسیاری از کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استان‌ها نیز همانند کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درجه سه ستاره در ارزشیابی جدید کسب کرده‌اند.
دبیر کل کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن قدردانی از زحمات دانشجویان کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی و نیز حمایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، عنوان کرد: حرکت بدون وقفه به سمت مدارج بالاتر از اهداف پیشروی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می‌باشد.