۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش روابط عمومی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دبیر کل کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ارتقا کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه از درجه یک ستاره در سال ۱۴۰۰ به درجه سه ستاره در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
 دکتر محمد پورفریدونی تصریح کرد: ارزشیابی سالانه کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پایان هر سال توسط کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت بر اساس میزان فعالیت کمیته‌ها و شاخص‌های مشخصی انجام می‌گیرد که برخی از این شاخص ها عبارتند از تعداد مقالات، تعداد طرح های تحقیقاتی، تعداد دوره های آموزشی و کارگاه های برگزار شده است.
وی افزود: با توجه به سیاست کلان شورای سیاستگذاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی کشوری، جهت کیفی‌‌سازی ارزشیابی کمیته‌ها، امتیاز کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی به صورت یک ستاره تا پنج تعریف می‌گردد.
دکتر پورفریدونی بیان کرد: با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه دانشجویان عضو کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و اجرای فعالیت‌های موثر علمی و نیز ارتقا شاخص‌های پژوهشی، این کمیته از درجه یک ستاره در سال ۱۴۰۰ به درجه سه ستاره در سال ۱۴۰۱ ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: بسیاری از کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استان‌ها نیز همانند کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درجه سه ستاره در ارزشیابی جدید کسب کرده‌اند.
دبیر کل کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن قدردانی از زحمات دانشجویان کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی و نیز حمایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، عنوان کرد: حرکت بدون وقفه به سمت مدارج بالاتر از اهداف پیشروی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می‌باشد.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • google
  • نقشه سایت
  • کانال تلگرام